Ötmillió Fabia: a Škoda Auto belépő szintű modellje jelentős mérföldkőhöz érkezett
Ötmillió Fabia: a Škoda Auto belépő szintű modellje jelentős mérföldkőhöz érkezettAz ötmilliomodik Škoda Fabia nemrég gördült le a gyártósorról Mladá Boleslavban. 1999 óta ez a megfizethető belépő szintű modell – az Octavia mellett – meghatározó mérföldkővel gazdagította a Škoda márka modern történelmét. Az első generációs Fabia a Volkswagen Csoport egy teljesen új platformjára épült, és kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult tágasságával, praktikusságával, kiváló ár-érték arányával, valamint számos Simply Clever funkciójával. Ez a nyerő formula tette a Fabiát sikeressé mind a régi, mind az új ügyfélkörben Európában és azon túl. A mai negyedik generáció modern, üzemanyag-takarékos belső égésű motorokkal és fejlett biztonsági rendszerekkel rendelkezik. Tekintettel a modell tartós népszerűségére és a márka életében betöltött fontos szerepére, a jelenlegi Fabia gyártása 2030 után is folytatódni fog.Andreas Dick, a Škoda Auto igazgatótanácsának gyártásért és logisztikáért felelős tagja, elmondta: „Az ötmilliomodik Škoda Fabia jármű elérése valóban kivételes teljesítmény – mind a gyártócsapatunk, mind a vállalat egésze számára. A Volkswagen Csoport égisze alatt kifejlesztett második teljesen új modell, az 1999-ben bemutatott Fabia, gyorsan a márka szimbólumává és kínálatunk sarokkövévé vált. A Škoda belépő szintű modelljeként a mai napig a „Csehországban gyártott” kiváló minőségű járművek szinonimája. Tekintettel a jelenlegi negyedik generáció folyamatos sikerére – egy praktikus, hatékony jármű, amely tele van modern technológiával és széleskörű biztonsági funkciókkal – a Fabia gyártását 2030 után is folytatjuk.”Škoda Fabia: A márka egyik legnépszerűbb modelljeA Škoda Fabia hosszú ideje a márka legkelendőbb modelljei közé tartozik. 2024-ben a Škoda harmadik legnépszerűbb járműve volt, 117 100 darabot értékesítettek belőle világszerte. Az első generációt az 58. Frankfurti Autószalonon mutatták be 1999-ben, a nagy népszerűségnek örvendő Felicia utódjaként. Teljesen új platformra épült, és széles motor-, sebességváltó- és karosszériaválasztékkal került piacra. Az évek során a Fabia kulcsszerepet játszott a Škoda márka népszerűsítésében az európai piacokon. Neve szilárdan beágyazódott a motorsport történetébe is – beleértve a legújabb generációkat is. A Fabia Rally2, Fabia Rally2 evo és a jelenlegi Škoda Fabia RS Rally2 saját kategóriáikban a valaha volt legsikeresebb rally-járművek közé tartoznak.Megfizethető belépő szintű mobilitás négy generáción keresztülAz első generációs Škoda Fabia (1999–2008) ötajtós ferdehátúként debütált, 3 960 mm hosszúsággal. Kevesebb mint egy évvel később bemutatták a kombi változatot, majd 2001-ben a szedánt. Jellegzetes stílusát az akkori vezető tervező, Dirk van Braeckel által vezetett tervezőcsapat alkotta meg. A kis járművek számára épített, fejlett PQ24 platformra épült első Fabia széles hajtáslánc-választékot kínált. 2003 márciusában bevezettek egy sportos RS változatot is, amely egy 1,9 TDI turbódízel (96 kW) motorral rendelkezett, és az élénk teljesítményt alacsony üzemanyag-fogyasztással kombinálta.A második generációs Škoda Fabia (2007–2014) a 2007 márciusában megrendezett Genfi Autószalonon mutatkozott be. Ugyanarra a platformra épült, mint elődje, de 22 mm-rel hosszabb és 47 mm-rel magasabb volt. Ezt hat hónappal később egy praktikus kombi változat követte. 2009-ben a kínálatot egy terepjáró dizájnelemekkel ellátott Scout változattal, valamint egy RS modellel bővítették ki, amely 1,4 TSI turbófeltöltős benzinmotorral rendelkezett és 132 kW teljesítményt nyújtott. Ez a generáció vezette be a népszerű Monte Carlo kiadást is.A harmadik generációs Škoda Fabia (2014–2022) 2014 októberében mutatkozott be a Párizsi Autószalonon. A modern PQ26 platformra épült, új arányokkal, amelyek dinamikusabb megjelenést kölcsönöztek neki – 90 mm-rel szélesebb és 30 mm-rel alacsonyabb volt, mint elődje. A biztonság és a kényelem is jelentősen javult: a Fabia most már elérhető volt Front Assist, adaptív sebességtartó automatika és járművezetői fáradtságérzékelés funkciókkal. A 2018-as frissítés további fejlesztéseket hozott, beleértve a Full LED fényszórókat és a holttérfigyelést.A negyedik generációs Škoda Fabia (2021–napjainkig) 2021 tavaszán érkezett ötajtós ferdehátúként az MQB A0 platformra építve. A dizájnt a Škoda Design csapata fejlesztette ki Oliver Stefani vezetésével. Ez a generáció meghaladta a 4,1 méteres hosszúságot, és a csomagtér kapacitása további 50 literrel nőtt, így elérte a tágas 380 litert. Felszerelhető a legújabb funkciókkal és rendszerekkel, mint például az automatikus parkolás és a Travel Assist 2.0, amely magában foglalja az adaptív sebességtartó automatikát, a prediktív gyalogos- és kerékpáros-védelmet, az adaptív sávválasztó asszisztenst és a közlekedési jelzések felismerését.

Schrekra dol Deck in noviton. Dokum, sunim Vernas orkefan se. Deck in noviton. Kisuaheli neumix dok barcmope. Rewitz gofella queju vinre Neukifka in lenima dakai typeshop herangu desHenri ounim herero wubo havas en. Schrekra dol Deck in noviton. Lagefeph rhu nekoscha kakain VW udr Audi.